A Computer hardware and components forum. ComputerBanter.com

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

**** PB!!!!!!!!!!!!!

Old February 25th 05, 08:43 PM
A.Deemter
Guest

Default **** PB!!!!!!!!!!!!!

De mensen van Packard Bell.

Ongeveer vier jaar geleden kocht ik een Packard Bell computer, een Iconnect.
Het nummer van deze PC was X010130100. U weet uiteraard de specificaties van
dit soort computers.
In het begin was alles prima, totdat de software begon op te spelen. Nu had
U een rode nooddiskette erbij geleverd, dus ik dacht, dat ik mezelf wel kon
helpen. Maar nee.... Tijdens de garantieperiode is mijn PC maar liefst 3
maal teruggeweest om nagekeken te worden. Gedurende die tijd zat ik dus
zinder PC, en met familie in het buitenland, afhankelijk van E-mail.
Gezellig!!!

Ik kreeg van U toegestuurd vervangings-CD-Roms van het besturingssysteem
Windows ME.
Toen liep e.e.a. wat beter, dat moet ik toegeven. Maar gaandeweg, na de
garantieperiode kwamen de problemen weer terug. Vastlopende computer, blauw
scherm, enz, enz. Hoe vaak ik Format C: heb moeten typen weet ik niet
meer.....
Uiteindelijk heb ik zelf de originele software (Windows ME) vervangen door
een originele versie van Windows 98 SE. Software-probleem verholpen. En ik
ben een leek....

Omdat Windows 98 SE minder mogelijkheden heeft dan Windows ME, heb ik na 3
jaar Windows ME weer ge´nstalleerd, ditmaal vanaf 1 Cd-rom. Ook nu weer geen
problemen. Dus waarom moest ik eerst werken met 3 Cd-rom's? Of zie ik het
allemaal te simpel?

Na zoĺn 4 jaar na aankoop heb ik de Cd-rom Reader/writer moeten vervangen.
O.K., dit kan slijtage zijn geweest, dat geef ik toe. Maar toch...

Omdat ik zat met een Harddisk van 20 Gb, heb ik er een harddisk bijgekocht,
ditmaal van 120 Gb. Dit speciaal voor mijn muziekverzameling. Maar goed ook,
want drie weken later begaf de 20 GB harddisk het. Niet meer aan het draaien
te krijgen. Er zat sluiting in....

Ik heb toen Windows ME ge´nstalleerd op de 120 Gb harddisk, zodat ik toch
nog het een en ander kon doen.
Dit ging prima... een week lang. Toen was de hele computer niet meer te
starten. Het bleek de voeding te zijn. Nieuwe voeding er in, en weer kon ik
draaien.
De volgende dag had ik geen signaal meer op de monitor. Navraag leerde mij,
dat dit het moederbord was..... Als ik dit zou vervangen, zou deze PC
(behalve de kast) geen Packard Bell meer zijn.

Maar nu had ik er toch echt schoon genoeg van. Ik heb de bruikbare
componenten er uit gehaald, en heb een andere PC gekocht. Voor mij NOOIT
MEER een Packard Bell, Packard Hel, Pak en Bel, of wat dan ook.

Met andere woorden: Dank je wel, Packard Bell. Zo zie je maar weer, dat je
autoĺs (Packard) en telefoons (Bell) niet kan mixen. Dan krijg je rotzooi.

C. van Deemter
Apeldoorn

Old February 27th 05, 11:44 PM
A.Deemter
Guest

Sorry this wasn't in English...

"A.Deemter" schreef in bericht

[...]

Na zo'n 4 jaar na aankoop heb ik de Cd-rom Reader/writer moeten vervangen.
[...]

auto's (Packard) en telefoons (Bell) niet kan mixen. Dan krijg je rotzooi.

C. van Deemter
Apeldoorn

Old February 28th 05, 02:00 AM
Ben Myers
Guest

We all noticed. The title of your message seems to translate well... Ben Myers

On Sun, 27 Feb 2005 23:44:01 GMT, "A.Deemter" wrote:

Sorry this wasn't in English...

"A.Deemter" schreef in bericht
.. .

Old February 28th 05, 07:11 PM
A.Deemter
Guest

Grinzzzzz Thanks!!

ben_myers_spam_me_not @ charter.net (Ben Myers) schreef in bericht
We all noticed. The title of your message seems to translate well... Ben

Myers

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Via USB 2.0 Shit Gregory Kleverlaan Gigbyte Motherboards 5 February 20th 05 02:44 AM
PC-line disk are shit. half_pint Cdr 39 November 17th 04 10:37 PM
Adaptec 'Easy' audio CD ceator is SHIT. terry smith Cdr 23 October 8th 04 02:46 PM
Radion 9800 PRO shit or what ! redTed Ati Videocards 21 May 4th 04 10:13 PM
What a shit week Well-Tech Computer Centre UK Computer Vendors 23 August 14th 03 10:45 AM